onsdag 18 mars 2015

En blogg om marknadstips

Välkommen till min blogg om marknadstips!

För några år sen så gjorde jag ett inlägg som handlade om marknadstips i min dåvarande blogg och jag ser fortfarande att det är många som besöker just det inlägget och för ett tag sen så fick jag även ett mail från en tjej som hade lite mer funderingar kring detta. Så av den anledningen har jag bestämt mig för att skapa en blogg som bara kommer att handla om just marknadstips.
När jag själv skulle stå på min första marknad för många år sen så hittade jag inga bra ställen att få tips ifrån, så det var bara till att prova sig fram. Nu mer så kan man hitta lite tips på bloggar, men mest bara på engelska och inget på svenska. Så jag hoppas att denna blogg ska vara till lite hjälp för er som ska prova på det här med att stå på marknader/mässor, för det är jätteroligt.
Det mesta som jag kommer att skriva om är utifrån mina egna erfarenheter och tankar, men även dela med mig en del tips och idéer som jag hittar på andra sidor.

Kram Charlotte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar